مهم رسیدنه

سلام


شب یلدا فال گرفتی عایا؟

منم گرفتم

تا چند وقت پیش اصلا به فال حافظ اعتقادی نداشتم

تا اینکه برنامه فال شب یلدا

اونم با حسو حال قشنگ و پر انرژی دوست گلم.

کارش درسته

فال ما رم گرفت

و در جواب نیت ما گفت::

دهنت سرویس میشه

ولی میشه

ولی خیلی سرویس میشه

ولی آخرش میشه دیگه.... :!

ببین خو همون شدنه مهمه دیگه

تو دبستان یه درس ریاضی بود جدول ضرب

من یه مرضی داشتم از بچگی جوابای جدول ضرب رو ذهنی با دستام توی جیبم حل میکردم

بعد که میگفتن راه حل کو از کجا به این جواب رسیدی ...میرفتم تو افق!! و اینجا بود که افقهای روشنی در برابر خودم میدیدم .

(قابل توجه م.پ عزیز فقط 84روز گذشت:خخخخ)

شرط دل دادن دل گرفتن است، که نشد این معادله رو توی جیبم حل کردم با انگشتام ولی غافل از اینکه ماشین حساب میخواست.

زندگی ما هم شده همین

مهم رسیدنه

به قول یه بنده خدایی خو حالا یکمم صیقل بخوریم تو راه مهم نیست که

( با سلام خدمت بنده خدای خاموشه محترم،)))

سر هر مسله ای که گیر میکنم همینو میپرسم :اخرش شدنیه یا نه؟!؟!

من مطمئن باشم اخرش شدنیه...این راه نشد یه راه دیگه..یه راه دیگه...به تعداد آدمای روی زمین راه است برای رسیدن به خدا!

منم خوبم

این قرصا یکم کسلم کرده

و در کل

زندگی زیباست

و خداوند به ما لبخند میزند

در این هوای سرده بی بارونه ،استخوان سوز، بی مزه

خیلی مواظبت خودتون باشید


پ.ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد