یک درد ـ

من دنبال احساسات گمشده عاشقانه نیستم . دنبال احساساتیم که منو از تنهایی خیلی بدی نجات بده . اینکه اونایی که دوستشون دارم ، "مال من" باشن . "با من" باشن . هیچکس خاطره ای با من نداره . خاطره ای که فقط مال من باشه .

دستهاشو محکم میگیرم تو دستام . بهش میگم این نبض منه یا تو که انقدر سریع میزنه ؟ برام رو کاغذ مینویسه نمی خوام دستتو بگیرم . چون این فشارها و حرکت نبض منو یاد "اون" میندازه . اینجا من گناهکارم . حتی حق گرفتن دستهاشو هم ندارم . چون قبلا از این حرکت خاطره داشته . و من محکومم به خاطره نداشتن .
میگم بریم فلان جا . میگه نه . یه جای دیگه رو میگم . بازم میگه نه . میگم چرا ؟ میگه آخه تو این جاها با "اون" کلی خاطره دارم . نمی خوام با آدمای دیگه هم اونجا خاطره داشته باشم ...
هاه ! دلم میخواد از کنار آدمایی که تا همین لحظه برام مهم بودن و دوستشون داشتم ، بی رحمانه بگذرم . چون اونا خیلی بی رحمانه از رو من گذشتن . از رو احساسات من ...
هووووف .... اما انگار من مثل همیشه سکوت خواهم کرد .

 

نظرات 8 + ارسال نظر
شیما دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام
دست نوشتهایتو خلی جالب هستش خیلی خوب مینویسی
همینجور ادامه بده .همیشه میخونم .
ولی دست نوشتهات اصلان به شخصیتت نمیاد و این خیلی برام جالبه.همیشه موفق باشی.

سپاس

لیلا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام اقا پیمان
دوباره احساساتتو گذاشتی کف دستت تا پا بزارن لحش کنن

حی ف تو. جای تو انجا نیست.
نذار ..........
مراقب خودت باش.

دنیا همینه باید گذاشتو رفت

ارش دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ

جالب بود
تهران موفق باشی

ندای قران چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

کسی که در هنگام نماز متوجه شد وضویش ناقص است چکار باید بکند؟

کسی که در نماز جماعت متوجه شد که فرضی از فرائض وضو را فراموش کرده و یا متوجه شد که وضو ندارد، نمازش باطل میباشد. بر او واجب است که از نماز خارج شود و در صورت امکان برای گرفتن وضو بیرون میرود و باید از جلوی نمازگزاری رد نشود و به نماز هیچ یک از نماز گزاران خللی وارد نکند. اما اگر این موارد برایش میسر نبود، بدون نماز خواندن، سرجایش می ایستد تا نماز به پایان برسد و سپس وضوی کامل میگیرد و نماز خود را میخواند. دلیل این گفته نیز قول خداوند است که فرموده: ( یا أیها الذین آمنوا إذا قمتم إلی الصلاة .... ) آیه 6 سوره مائده. همچنین رسول اکرم صلی الله علیه و سلم فرموده: ( الطهور شطر الایمان ) پاکیزگی نصف ایمان است.
سلام برادر گرامی با موضو ع واجبات نماز در خدمت شمام منتظر حضور سبزت هستم جزاکم الله خیر

.... پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ

یعنی فکر میکنی فقط خودتی که با هیچ کس خاطره نداره؟؟؟؟؟
دنبال یکی مثل خودت باش!!!
هر کسی هست لیاقت تو رو نداره .ارزش احساس تو رو نمیدونه!

کشکنگ پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ب.ظ http://keshkang.blogsky.com

خوندم

گلی پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.spiralline.blogfa.com

سلام
تنهایی هم بعضی وقتا خوبه تا چه جوری نگاش کنی...
با نظر دوست .... هم موافقم بسیار !!!
امید وارم پیدا کنی همراه پا به پای لحظه هاتو...

ممنون

مصطفی خشایاری پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ

اصلا رنگه فونتت معلوم نیست به سختی میشه خوند.لطفا عوضش کن پیمان جووووووووووووووووووووووون.راستی چه خبر از جشنواره چی کار کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با آرزوی موفقیت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد