سبز

 

گالیلو گالیله: در هفتادمین سال زندگی در مقابل شما به زانو درآمده‌ام و در حالی که کتاب مقدس را پیش چشم دارم و با دستهای خود لمس می‌کنم؛ توبه می‌کنم و ادعای خالی از حقیقت حرکت زمین را انکار می‌کنم و آن را منفور و مطرود می‌نمایم.

"و همزمان پایش را سه بار به زمین زد و زیر لب گفت: "تو گردی"! 

وقتی گالیله در اثر شکنجه و تهدیدات کلیسا مجبور شد به اشتباه خود پی ببرد و به صاف بودن کره زمین "اعتراف" کند، یکی از شاگردان گالیله به سمت او آمد و تف بر زمین انداخت و گفت: تف به سرزمینی که قهرمان ندارد.
گالیله در جواب گفت:
تف به سرزمینی که به قهرمان احتیاج دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام
عالیه خیلی قشنگ بود

سری به ما بزن
اون موتور قرمزروو داری

ما داریم میریم هرمز کی میای

سلام
شما برین من میام میبینمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد