انسان کدام یک را می طلبد؟

 

 

 

 

 

پیاز و کباب  

 

 سلام هیچ ربطی نداره  

 ... اما چه کار می شه کرد .  

دیروز در نماز خونه محل کار به مناسبت حمله ی اسرائیل به غزه دور هم جمع شدیم و با سخنرانی حاج آقای پناهیان( حاج احمد ) دور هم نشستیم و ساندیس خوردیم . 

 امروز الان من بایدسرکار می بودم . اما نرفتم و رفتم اینترنت. 

 من نجات غریق ۱۰۰۰۰ سال دارم . 

 نجات غریق راستی تا حالا سن خودتو حساب کردی؟ بعدا بهت می گم چطور. 

 من باید برم. رفتم . 

 

 

 

 خام بدی پخته شدی خوردمت!

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین رزده سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام انسان دنبال پیشرقت است واز سنت گرای به دور

نهنگ پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ

گربه ایتالیایی پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

ادبیات ونمایش

رحیمیان یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ http://rahimian.blogsky.com/

سلام
موفق باشید.

هنر موش ها پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://honaremooshha.blogsky.com/1388/07/13/post-15/

چقدر بهت گفتم که برو سوم دبستانو هم تموم کن.بیا حالا گیر افتادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد